Rohkem võimsust Teile veoauto maailmas

Tänapäevase auto mootori funktsioone juhib juhtarvuti, ehk "aju", ehk ECU; inglise keelest -"engine control unit". ECU töötab tarkvaraga, mis kontrollib erinevaid parameetreid. Tähtsamatest parameetritest optimeeritakse kütuse sissepritse ajastust ja sissepritsitava kütuse hulka. Parameetreid, mida muudetakse, on veel mitmeid mille tulemusena on mootori töö efektiivsem, tunduvalt paranevad võimsusenäitajad ja suureneb väändemoment ja väheneb kütusekulu. Optimeerimise käigus loetakse vastavate seadmete abil sõiduki hoolduspordi OBD kaudu ECU-st maha tehase originaaltarkvara ja salvestatakse, edasi saadetakse see  tehnikaosakonda, kus analüüsitakse, optimeeritakse ja saadetakse paigalduskohta tagasi. Kõik tööd tarkvaraga tehakse Euroopas. Tarkvara on arendatud töötama täpselt samade parameetrite põhjal, nagu ka tehase tarkvara, arvestades kõikide andurite poolt saadetud infot , tagades kõik mootori funktsioonid ja häireteta töö. Paigalduskohas kirjutatakse uus optimeeritud tarkvara sõiduki hoolduspordi kaudu ECU-sse peale. Tarkvara arendamisel on arvestatud mootori potentsiaaliga, ületamata seda. Seega on leidnud kinnitust, et ümberprogrammeeritud sõidukid töötavad peaaegu eranditult paremini ja kulutavad vähem kütust kui oma originaalseadistusega. Programmeerimise abil on võimalik vähendada kütusekulu ja samas ka heitgaase ning keskkonnakoormust.
Sõiduki väändemoment on tihedalt seotud kütusekuluga. Mida kiiremini saavutatakse soovitud kiirus ja mida madalamate pööretega, seda vähem tarbib sõiduk kütust ja seda sujuvam  ning turvalisem on sõit.